but I guess that's just what sluts do..

..ibland är det bara dags att logga ut gumman, eller hur Ida?

Har så mkt låtar på huvet idag, eller i huvet säger man kanske? aja, PUMPA UPP ARMEN MEN INTE MED DROGER!

men annars har jag väl inte så mycket att säga, har ju tillomed redan skrivit ett inlägg idag, men har en grej på gång, kanske, ett boende då.. till mig och Tobias, men mer om det imorgon när jag vet mera.. det är ju som sagt bara kanske.

Sen så söker jag lite jobb också, men känns onödigt att söka jobb, för tror ju att jag vet att ja kommer få kläd/sko/väsk jobbet som spåtanten sa, men de kommer la inte flyga in i armarna på mig så det är la lika bra att söka på, har dock inte sökt nått sånt jobb så förstår inte hur de ska kunna bli så.. men det löser väl sig, har sökt 5 andra jobb idag, och 3 i förrgår så NÅTT jobb ska jag la för fan få..

FAN MITT FITT INTERNET LA AV SÅ ALLT JAG SKREV FÖRSVANN... och nu minns ja inte ens vad jag skrev.. :(


de enda jag vet är att jag vill spela på king med Ida.. så ska fråga de nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0