Frank!

Yes! Nu får jag och Tobbe, om vi vill, bo här i detta huset från och med 1 April när Tobbes mamma flyttar ut. Då har vi gratis hyra till 10 juni typ, då måste vi flytta ut tills 10 augusti ungefär, för då ska det hyras ut till sommargäster, och efter det så kommer vi få bo här tills vidare för en billig hyra! Underbart.

Och ett annat plus med detta är också att han som äger detta kommer köpa möbler till oss eftersom de måste finnas här när de hyrs ut till sommargästerna.. De möblerna kommer vi få sen om vi vill, även om vi flytta härifrån. göööött!

Idag har jag tryckt i mig godis, choklad och chips i stora mängder kan jag säga, och känner mig lite som en rullande boll just nu, men det var de värt, för de var längesen jag åt det känns det som.. kanske var de inte så jävla längesen nu när jag tänker efter, men var fett sugen så det var ändå värt det.


Så nu när jag har bostad, ätit goda saker, och såklart en fin fin pojkvän på det, så har jag faktsikt bara en önskan kvar.. GE MIG ETT JOBB! NU! vill så jävla gärna ha ett litet jobb som jag kan gå till och få pengar från, kan jag få det? pliz?

Kolla förresten detta fina jag gjorde
med det nya coola bildredigerings programmet jag laddade ner som funkar prima! enkelt är de med! Ida fick vara med där mellan mina och Tobbes kärleksbilde,r men som jag sa till henne, så älskar jag ju henne med, alldeles mållös blev hon.. men men..



Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0