fryser som fan!!!!1!1!

Hej hej! Jag sitter här ensam på rummet, svinkallt är det för dörren hade visst råkat blåsa upp och jag vet inte hur länge den har stått vidöppen och kylt ner rummet men fingrarna är iaf. stela som fan just nu..

Tobbe jobbar så jag har inget att göra, helt ensam är jag, här i kylan.. så jävla tråkigt, ville att Johanna skulle komma över och hålla mig sällskap och kika på kattungarna men hennes mobil var avstängd så blev ju inte så, ingen rolig är inne på msn heller, så jävla typiskt att det ska vara så just när jag är ensam, och de som känner mig vet ju att jag klarar fan inte av att vara ensam..

Funderar på vad jag ska göra istället.. skulle hem till Skogstorp idag hade jag tänkt men orkar inte ta mig dit, så jävla långt ju! Kanske ska ta mig till klitterbadet och simma lite då? Har lärt mig att älska det! simmade tusen meter både igår och i förrgår.. en halvtimmes simning, en dusch och sen en lååång stund i bastun! härligt ju!

Men vadfan hände med sommaren då? Jag som trode att det var lika bra att kasta vinterkappan och plocka fram klänningarna vilken minut som helst men så får jag se små små snöflingor ramla ner från himlen.. fyfan! Orkar inte mer kyla nu, vill ha sommar!! NU NU NU!!!!! :@

Imorgon far jag till Halmstad och provjobbar, hoppas jag får detta jävla jobbet så jag kan få lite pengar! Jag och Tobbe har aldrig haft jobb samtidigt, utom när jag helgjobbade på pizzahörnan, men det gav ju fan inte så mycket så det räknas inte..

Men skulle vart riktigt gött att få jobb nu båda två, köpa lite kläder inför sommaren, och skor! och en väska behöver jag med.. och en sommarjacka kanske..

Hmm.. drömde att jag tattuerade mig, en nyckelpiga :S hahah, var AS nöjd i drömmen och jag var liksom medveten om att det var en dröm, så jag tänkte typ "fan va bra, det ska jag göra på riktigt!" sen när jag vaknade insåg jag att en nyckelpiga kanske inte var så bra trots allt, det händer ofta, att jag tattuerar mig i drömmen och är as nöjd, och sen när jag vaknar inser jag att det är as fult rent ut sagt! haha

Hart fortfarande inte bestämt mig till 100% vad jag ska tattuera den 23:e, men har ju iaf. några veckor kvar att fundera på det, men förslag någon? :)

Nej nu måste jag hämta ett täcka och vira in mig i! det är ju svinkallt! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0