Jävla fucking skit äckel fanskaps morgon.

jaha, såg att inlägget jag skrev igår inte hade publiserats, så gjorde det nu istället.

Idag har jag haft en helvetes morgon! Vaknar upp, trött som fan! Går ner, hungrig som fan, hinner jag äta? Nej! För måste till bankomaten och hämta ut pengar till busskortet som jag ska köpa.. tar kortet i näven för att snabbt springa ut men som tur är hinner jag se att det var fel kort, på nått jävla vänster har jag lyckats få med mig simkortet istället för bankkortet. TUR att jag kom på det innan jag stack tänkte jag och bytade...

Sen så skulle jag då cykla till bankomaten, och vad händer? cykelkedjan hoppar av, så jag får parkera cykelfanskapet, låsa skiten och typ jobba till bankomaten för att kunna hinna med bussen.

Väl vid bankomat fan så stoppar jag in kortet och det står "uttag för stort" EH VA?! Pappa skulle ju sätta in pengar till busskortet! ..JAJA, det är inte mycket mer jag kan göra än att jogga hem igen, och släpa med mig den fuckade cykeln från stället där jag parkerat den där kedjan hoppade av och kila in.

Tänkte slå pappa en pling och säga till han att sätta in pengar fort så jag hinner med buss helvetet. Men vad händer??? Inga pengar på mobilen! "Jajustde ja! Ringde ju slut på dom... IGÅR KVÄLL!"

gah!

Så får föra över pengar från Tobbes konto för att skrapa ihop ynka 50 kronor som jag sedan laddar mobilen med, men nu är det för sent att hinna med bussen, och pappa kan inte köra, för han har lovat att köra Petronella.. suck!

Går in, får panik, har inte käkat frukost, rullar en cigg.. är arg, stressad och bitter.

Kommer på att jag kan ringa Mia, och som tur är skulle hon åka till Halmstad om 5 minuter, så rusade till rondellen i mina högklackade stövlar, vill dö. Mia kommer och lämnar mig här.

Okej, en jävulsk morgon, undrar just vad förmiddagen har att erbjuda.. Arga kunder och inga oder? Nepp, det är dags för mig att vända lyckan nu.. Nu jävlar ska jag sälja!

Hörs!

PS. känner du för att droppa förbi mig på kontoret här i Halmstad med en fet burgare eller kanske en chips påse är du varmt välkommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0