Don't you ever get lonely, from time to time?

Sitter hemma, är trött och sliten efter en jobbig helg med fest och jobb och känner verkligen att det ska bli skönt med en natt utan alkohol och en morgon utan stress nu. Har tråkigt dock och hade inte haft någonting emot lite sällskap. Kan absolut inte sova just nu och känner inte för att göra det som jag blir lämnad att göra när jag ligger här i sängen framför datorn ensam med en tom skål bredvid mig. Eller, helt tom är den inte, några små chipssmulor där på botten som jag inte har någon lust att äta upp, tanken på chips får mig att må dåligt och det är inte ofta det händer.

Lyssnar på spotify och har nog den bästa listan i världen här på min mamma och pappas spotifykonto,
ingen och inget slår den. Helt klart bra låtar, det enda som förstör är dedär låtarna som dyker upp då och då som någon annan än mig har slängt in, varför?? Gör er egen lista men rör för fan inte min!

Just nu spelas Pistol Dreams med Bob Dylan och efter den kommer Wavin' flag med K'naan.
Ouvertyr 1 - Upp till kamp. Shooting up in vain - Eagle-Eye Cherry. Come together - The Beatles. Dem gone - Gentlemen Hurt so good - Susan Cadagan. Big city life - Matafix Like a rolling stone - Bob Dylan. Stir it up - Bob Marley. Killing me deep inside - Slightly stoopid...osv... massa bra musik helt enkelt!

...hmm, har så sjukt tråkigt.. Eller nä, har så sjukt mkt lust att göra någonting helt annat bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0