Orange

Jag har den senaste tiden funderat litegrann över vem jag är, vem är Evelina? vilken är min favorit färg, favorit musik? hur uppfattas jag av andra? hur beter jag mig? hur pratar jag och om vad pratar jag? vad intresserar mig och varför?

Igår slog det mig vilken som är min favoritfärg. Orange.
Helt klart. Brukar alltid svara röd, men tror det är för att det är den första färgen som kommer upp i mitt huvud när någon frågar. Men när jag tänker efter, så favoritfärg, alltså inte på kläder eller någonting sånt, utan bara färgen rakt av, det är orange. Eller egentligen gul, röd och allt där emellan, så det blir ju orange.

Om jag lyssnar på en go låt och blundar är det orange jag vill se.


..bara nått som slog mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0