Romantisk middag för två!

Idag vaknade jag sent, men det var ett måste, somnade inte förrens vid 07:30 nån gång, Men Tobbe kom iaf. hit en snabbis på en "morgonkaffe" och sen var det dags för mig att åka till jobbet. Jobbade mellan 15-21 och hade inte ätit något på heladagen, så när jag var påväg hem var jag verkligen hungrig! Allt jag hade i magen var en kopp kaffe.

Johanna hade ju lovat mig en överraskning denna onsdagskväll så jag öppnade förväntansfullt dörren och kommer in i en nystädad lägenhet fylld av tända ljus!
Hela lägenheten är varm och i köket står Johanna och kollar in i spisen. Där inne står två små pajer, en till mig och en till Johanna och på bordet står en jättegod sallad med underbar fetaost i!!

Alltså fattar ni vilken underbar vän jag har?! Vem har en vän som gör såhär? Ingen?!


Hela lägenheten har hon städat, tillomed toaletten,
sängen är bäddad och på TV-bänken står en tavla med Bob Marley som hon tyckte att jag skulle ha (ÅÅÅH LOVE YOU JOHANNA!!) och bredvid tavlan står ett foto på mig och Johanna där vi pussas i en söt liten ram.

Maten var nästan klar när jag kom så vi började äta och skrattade lite åt vad folk skulle tro om oss om dom kollat in genom fönstret.
Dom skulle se mig och Johanna i en mörk lägenhet med tända ljus, äta en romantisk middag och med foton på Johanna, och Johanna och mig. Ett romantiskt nykärt lesbiskt par är vad vi verkar som. hahaha! Fast egentligen är vi nog bara världens bästa vänner, är glad att jag har min Johanna, hon är en vän jag kommer att hålla hårt i.

Tack för världens finaste överraskning, du är guld värd och mer min blomma! Älskar dig!



Jag och Johanna i min och Tobbes gamla lägenhet i Malmö.

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA asså det bästa är att främlingar typ skulle kunna tro att vi är det? :S Du är på jobbet, då kommer jag hem och städar, donar och har mig, Går till affären. Fortsätter städa. När jag är klar tänder jag ljus överallt och släcker ner och lagar mat. HAHA du kommer hem och vi sätter oss ner och har en romantisk middag bland värmeljusen i mörkret. HAHAH sjukt kul :D



jaja, tack för ikväll :D Vi gör om det snart igen, nästa vecka maybe?!!!!!!!!!?!?!?! LILLA ÄLSKLINGEN



LOVE YOU, ÄLSKAR DIG MED!

2009-10-29 @ 01:20:11
Postat av: mamma

Hej hjärtat. Länge sen jag hörde av dej. Du är inte precis jordens mammigaste unge du :) Hoppas att allt är bra med dej. Du får uppdatera din blogg lite oftare.... säger jag i egenskap av bloggproffs. Kramar mamma

2009-11-03 @ 11:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0