Gårdagens kväll/natt.

Ni vet vad som gällr när jag skriver på Johannas dator. det saknas några E lite här och var. Men jag litar på att ni är tillräckligt smarta och kan räkna ut vad deet står ändå ;)



Jag och Johanna hade en rolig kväll igår som vanligt!
Varför har vi så kul ihop Johanna? Dock började vi dricka lite för tidigt, klockan halv 8 öppnade jag min tredje öl, och skulle jag hålla samma tempo hela kvällen skulle jag ha druckit 16 öl vid 23 när det var dax att gå till Bratt, lite sjukt. Det tempot höll vi dock inte, så riktigt så många öl fick jag inte i mig, men säkert nära på. (Nej faktsikt inte ens nära på.. hade blitt lite väl galet.)

Påvägen till Bratt schussade Johanna mig på cykeln som vanligt,
men efter ett tag kändee jag för att cykla. Johanna tvekade och lät mig först prova cykla själv för att bevisa att jag kunde cykla rakt. Det kunde jag inte. Alltså hade säkert kunnat det om hennes cykel inte var så jävla låg, och om jag fått lite mer än 5 meter att bevisa min skicklighet på och kunnat cykla lite snabbare än i Johannas gå-takt, DÅ hade jag nog kunnat cykla rakt, men nu fick jag ju inte det.

Johanna blev lite arg på mig och tvingade mig av från cykel fort som fan
och sen fick jag vackert sätta mig där bak igen... Så skulle du inte ha gjort Johanna! För vem vet, om jag hade cyklat had vi kanske inte ramlat (för Johanna var int så duktig på att cykla rakt hon heller ska ni veta.) och om vi inte hade ramlat hade din klack kanske inte gått av, och då hade du heller inte behövt bryta av den andra klacken, vilket hade lett till att det kanske inte hade "kännts lite väl fuckat" att gå i dedär skorna på Bratt sen! HAHAHA.

Inn på Bratt var det kanon som vanligt, gött att vi kom in gratis,
och gött att cidern var billigt, mindre gött att cidern var äcklig men det är sånt man får leva med. Finns ju ingen god cider så fattar inte varför jag förväntade mig att dn billigaste på stället skulle vara det? Vår favorit DJ spelad som vanligt Day n' night för mig och Johanna (vill gärna tro att det var för vår skull iaf.) och vi hade roligt nästan helatiden.

Roligt var det dock inte när den svettiga stora mannen följde efter oss helatidn
så pass länge att jag och Johanna tillslut fick spela lesbiska i hopp om att bli lämnade ifred. Detta var ju dock alldeles för mycket att räkna med tydligen för ifred var deet sista vi fick vara. Jag gav han arga "svartsjuka" blickar varje gång han försökte sig på något med Johanna men det skrattade han mest bara åt..

Men vad ska man göra? Klart att alla vill hänga md mig och Johanna vi är ju roligast i stan!
Och vi had ju trots allt världens bästa sällskap md oss, RONNALD!

Nu ska jag och Johanna sticka till ICA och handla lite nödvändigheter. Puss!



Johanna, jag och Ronnald! Förfestar framför datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0