Idol 2009

Imorgon börjar idol 2009! så kul det ska bli. Brukar inte följa idol så mycket, brukar ha annat för mig på fredagskvällarna, men uttagningarna är ju jätte roliga att kolla på. Ibland kanske det tillomed är med någon man känner och ibland är det bara någon som är riktigt freakad. Hoppas Kissie är med i uttagningarna, hon sa ju att hon var där och sjung. Skulle vara kul att höra hur hon låter. Kanske är bra? Det sas ju att hennes lillebror gick vidare iaf..

Jag kommer missa delfinalerna på fredagarna för då jobbar jag,
men det gör inte så mycket, brukar som sagt inte kolla på dom ändå. Räcker med att man går in på aftonbladet.se dagen efter istället så ser man där om det är något man har missat. Sen finns det ju alltid repriser. Undra om det kommer gå på tv4play? Antagligen...

Det har ju gått riktigt bra för Agnes det senaste, minns inte vilket år hon var med i idol men det var ju inge längesen hon var en vanlig svensson brud och nu har hon skivkontrakt med USAs största skivbolag och fick en bonus på 7 miljoner eller vad det var, det hade man ju inte tackat nej till att få in på kontot.

Är så rastlös just nu.. och ingen fantasi har jag heller..Uppdaterar senare när jag har nått vettigt att skriva.




bb
Påtal om bloggaren Kissie så kom jag och johanna på en serie á la Kissiestyle om Blondinbella hur hon desperat söker sina läsare genom att fota Nils när han ligger avsvimmad på hotellrummet i nice och hon spekulerar i om det kanske kan vara epelepsi.. delvis sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0