Hmmmm..

Var inne på min mammas blogg och såg att hon skrivit 7 sanningar om sig själv, hon hade också "utmanat" några vänner att göra det samma och där bland namnen läser jag Evelina. Jag är nu inte säker på att jag är denna Evelina. Är mer van att läsa om mig själv som "dotter nummer 2" i hennes blogg, men antar ändå utmaningen, för i vilket fall kan jag nog avslöja 7 sanningar om mig själv. Dom behöver ju trots allt inte vara så farliga....

Har som mamma ju också ganska självklara saker om mig själv. Är också socialdemokrat, är väääldigt stjärnteckensfrälst (om man kan kalla det så) är kär i min pojkvän Tobias, och tycker om att festa! :) men om jag ska ta några andra grejer som jag kanske inte nämner lika ofta..?

• Jag önskar att jag inom något ämne var mer kreativ, kunde måla, skriva eller sjunga väldigt bra t.ex.

• Jag anser själv att jag gör mig väldigt ful på bild, men tycker att jag ser desto bättre ut i verkligheten.

• Jag har väldigt svårt för att lära känna nya (tjej)kompisar, och har därför väldigt få. (skrev iofs. lite om detta nyss)

• Jag önskar att jag var mer "märkvärdig" eller "speciell" mindre vanlig helt enkelt, än vad jag är..

• Jag älskar att överaska andra med saker som gör dom väldigt glada, oförväntat glada.

• Jag har lättare för att lära känna killar än tjejer..

• Jag hatar starka dofter på diverse saker som tvättmedel, parfymer, diskmedel osv..

Sådääääääär, så om jag nu vill att någon ska göra detta förutom min mor som redan gjort det kan jag bara säga det till Johanna, som är den enda bloggande personen jag vet läser min blogg.. Så Johanna.... DO IT!



Puss hej!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är väl klart att det var dej jag avsåg med utmaningen. Kram mor

2010-08-17 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0