mys pys

Har haft en mysig dag idag :) Jag och Tobias startade dagen med att baka scones till frukost som Ida kom över och åt med oss till gott kaffe. Sen följde jag med Ida på möte med Ania, väntade på henne i bilen i 1 timme och 30 minuter, men som tur var hade jag hennes iphone till sällskap större delen av tiden innan den dog.

Sen var vi hemma hos Ida och åt lite innan vi åkte till odlarna och jag fick snackat lite med Janna och sådär, nä'r jag kom hem slängde jag in en maskin tvätt och diskade, sen gjorde jag middag till mig och Tobbe i perfekt tid till han kom hem. Sallad med ris och kräftstjärtar. Såååå gott! :)

Nu är Tobbe inne i duschen och jag hoppas han kommer ut snart för jag vill ha lite kvalitets tid innan vi ska lägga oss för nästa dag.

Och vad ska vi göra då? Jo jag ska lägga ansiktsmask på honom :D Skoj!

Puss hej


Stelfejjan älsklings Tobbe :)

Kommentarer
Postat av: malin

kan inte kommentera inlägget under detta men vill bara säga att jag håller med dig fullständigt. dock känns det som att det är kört vilket jag anser skulle vara en katastrof för det svenska samhället. bara hålla tummarna att det ändå går vägen och att vi får en rödgrön regering :)

2010-08-17 @ 23:03:39
URL: http://malinst.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej, fin blogg :D

hur e det ? <3

2010-08-18 @ 02:09:13
URL: http://johannawellman.blogg.se/
Postat av: mamma

Kunde inte heller kommentera inlägget nedan. Men jag håller med dej. :) Skriver politiska inlägg för glatta livet för kan man övertyga EN människa är jag glad.

Puss

2010-08-18 @ 13:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0