S-s-s-s-s-steeeelt

Här sitter jag och känner av en ganska så stel stämning... nejdå, kanske inte stel stämning, men jag är stel i ansiktet, för jag har ansiktsmask på mig och den börjar stelna riktigt bra nu, vill helst inte göra en min för vill inte att den ska spricka. Åååh vad gött det känns när den bränner lite härligt samtidigt som den stramar i pannan och över läppen... mmmh, hoppas den funkar, min hy har blitt så kass sen jag började jobba på Södra Odlarna...

Igår var det kalas, och trots att jag sa att ingen av mina pinglor ville spendera tid med mig så kom min trogna Ida och satte sig med mig på trappen med ett glas vin. TACK GODE GUD för tio minuter till tillsammans med alla dedär grabbarna hade jag inte stått ut.

Runt tio killar var det och den ena skulle bara låta högre, synas mer, sjunga bättre än den andra. Alla "kunde" såklart såpela gitarr också och både den ena och den andra var "jävligt bra" på att dansa också.. suck.

Men vem kommer inte då som en sol i gryningen om inte min lilla Ida? :) TAAAACK!!!!

Kvällen igår var mer än lyckad, min granne tipsade om att Vitan hade blues kväll med gratisinträde så det kändes ju givet att gå dit. Visserligen var vi så sena att vi inte hann höra mer än kanske 2 låtar, men två låtar är fler än noll så jag var nöjd. Kul med lite nytt sällskap och inte szamma vanliga gamla ansiktet jämt och ständigt också så ja, jag var riktigt nöjd med gårdagen.

Idag är det så stökigt hemma dock att jag inte ens vill öppna ögonen mellan blinkningarna, men jag måste ju, annars kan jag ju inte skriva här?? :)

Nu ska jag dock snart dra bort denna härliga masken sen blir det städning 2,0.


Såhär snygg och uttryckslös ser jag ut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0