Snabbisen

Mamma önskar att jag ska svara på samma sex och kärleks lista som hon svarat på på sin blogg, vet inte ens varför du frågar mig detta mamma :) Du vet att jag är för pryd för sånt, och de vet alla ni mina vänner också att jag är. Men om du verkligen vill ha en 80-talist perspektiv och svar så är säkerligen Johanna öppen för det, hon är inte alls lika pryd som jag. :)

Nu har jag iofs. inte hunnit kolla in denna listan än, men rubriken säger nej, får väl kolla igenom frågorna så får jag se om jag kan göra detta imorgon isf. Nu hinner jag inte.

Tänkte mest bara skriva ett snabbis här och säga att livet ser ut som vanligt, jobba, äta, sova.
Hinner med att pussa på Tobbe, har hunnit med att träffa Jennifer, har hunnit med en tripp till Halmstad med Karro och Ida, så ja, lite har jag ´hunnit med, men jag är också riiiiktigt trött på dagarna så saker och ting som kräver för mycket energi "hinner" (orkar) jag inte med. Men så är det.

I helgen blir det inget party alls för min del utan det är Göteborg och Liseberg som gäller för mig och min käraste älskling. Skatten kom i veckan så det är på tiden att jag och Tobbe gör något påriktigt tillsammans och det ska bli huuur kul som helst att åka till Liseberg med honom så det ser jag fram emot.

Nu är det sängen och kudden som gäller, Tobbe har lovat en snabb massage eftersom jag har så jääävla ont i ryggen och för att han är så snäll :) Så jag tänker springa nu, puss, peace och kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha=) ska svara på frågorna på en gång!

2010-08-05 @ 07:15:23
Postat av: Johanna

Btw, göteborg och liseberg är ni såå värda!! :) Men sen när ni kommer hem ska jag träffa dig!! Inte hunnit träffas på hela veckan.. så var beredd på det :)

2010-08-05 @ 07:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0