Ytterligare en anledning...

...till att den nuvarande regeringen är idioter: Rut-avdraget.

Som går ut på att ge skattepengar till redan rika människor (Och tydligen lata, som väl är de ordet Moderaterna gärna använder om oss Sossar?) så att de kan anställa t.ex. städerskor, folk som passar deras barn osv..

Jag tror att det var Maud som själv sa att "Hon ser inga gränser" för var man kan använda detta bidrag till, för en person som går ut med din hund t.ex.

Jag citerar Ida och säger "Jag ser inga gränser för hur dum i huvet du är Maud."

Till sitt försvar för hur jag som fattig granplanterare ska låta mina pengar gå till rika, lata människor som tydligen skaffat sig för stort hus för att städa, för många barn för att passa och kanske för många hundar för att bry sig om, så "skapar detta jobb"

Jo jo Fredrik, men att du samtidigt drar ner på jobb inom vården och skolan på grund av dina skattesänkningar, och där med gör dig av med jobb, det glömde du bort eller?

SUCK!





Kommentarer
Postat av: VIVI

ja, och istället ska alla kunna bli PIGOR TILL DE RIKA OCH DE BEHÖVER INTE SKATTA PIGORNA LIKA MYCKET SOM EN VANLIG ANSTÄLLD SDASDASD JA MEN GUUUUD VA BRAAAAA!!!n vi är tillbaks på 1500talet :@@@

2010-09-03 @ 07:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0