Hallå?!

Jag får faktiskt lite mer läsare med jämna mellanrum.. Det går långsamt men det går framåt. Men det är roligt! :) Speciellt när jag är så dålig på att blogga! Skriver verkligen för lite! Men jag känner mig inte så pigg på att skriva om vad jag gör.. ser absolut inget intressant i om jag har städat eller gått en promenad, så kan aldrig få till ett bra inlägg om det. Och ska det handla om politik eller massmedia eller andra ämnen då får det helt enkelt gå ett tag mellan inläggen för jag tänker inte allt för mycket på allt samtidigt.

Förstår dock inte riktigt var ni kommer ifrån..? :S Men det är kul som sagt.

En sak som jag tycker är lite tråkigt är dock varför ni aldrig kommenterar? :) Mamma kommenterar då och då, och det är ju kul, men fler får gärna kommentera, och tycka om inläggen, kommentera annonymt om ni inte vill säga vilka ni är, men vill ha lite kommentarer :)

Så det är bara att börja, ni kan kommentera ett gammalt inlägg tills jag kommer med ett nytt ;) :)

Nästa inlägg kommer förmodligen handla om wikileaks. Sen jag först läste ordet "wikileaks" i Metro på väg till jobbet för första gången har jag bara kännt att jag vill veta MER om detta ämne! Verkar hur intressant som helst, och jag kan ju börja med att säga att jag är på Wikileaks sida! (än så länge..?) Nu har jag sett att det finns en dokumentär om detta på svtplay men vårt internet är så dåligt så det går helt enkelt inte att se på den, det buffrar hela tiden.

(Föresten saknar jag SVT så sjukt mycket! I förra lägenheten var det allt jag kollade på, alltid bra kvalité och intressanta fakta, vilket program det än var.. Men i nya lägenheten får vi inte in SVT med ljud!? Ganska tråkigt att kolla på TV utan ljud, speciellt när majoriteten av programmen är på Svenska.. Detta måste ju ordnas snarast..)

Så jag och Tobbe ska ladda ner dokumentären och se den ikväll istället, så där efter kommer det nog ett inlägg :)

Men nu bär det av till stan i snöovädret. Arbetsförmedlingen är nästa anhalt, arbetslös som man är för tillfället.. ;/


Kommentarer
Postat av: mamma

Hallooo snyggo.

Gillar dinaa inlägg men är kanske lite partisk. :)

Du behöver inte skriva om vardagen du kan utöver politik skriva om

* Vad är kärlek/ vänskap för dej

* Va´d är meningen med livet

* Vad är dina drömmar

* Årskrönika alt lista (årets bästa låt/artist/tvprogram/ kvinna/film/ händelse osv



Kram mor

2010-12-16 @ 17:45:16
URL: http://blogg.ameli.se/pastasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0