Snö, snö, mera snö!

Alltså jag blir helt konstig när jag är ute. Var i stan tidigare med Tobias för vi hade kollat in stans nya tattueringsstudio och vandrat runt lite. Och jag blir helt, jag vet inte.. konstig! Alltså vet inte vad jag ska tycka om all snön. Jag blir så, vad heter det? imponerad? nästan av hur mycket snö det är. Känns som jag aldrig sett så mycket snö förr. Kan inte hata den, men blir dock lite orolig inför sommaren. Går det att få sommar inom loppet av 4 månader när det är så jävla mycket snö? Och hur ska man hinna med en vår där imellan? Vad har hänt? allt är bara vitt. Helt vitt. På oskottade ställen är snön en halvmeter hög! Det är sjukt. Blir helt stum. Ibland börjar jag nästan skratta åt den. För jag vet inte vad annars jag kan göra. Är helt förbryllad.

Var kommer du ifrån? all snö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0