Härlig Johanna tid ! :)

Godmorgon! Klockan är halv 8, jag har redan vart vaken i 1 och en halv timme men bara legat och dragit mig framför facebook och sippat lite på min kaffe. Tänkte fortsätta med detta i 30 minuter till ungefär, men sen blir det till att sminka sig, klä sig och sen börja vandra.

Japp jag säger vandra.. Min cykel har gått sönder, så jag har inte så mycket till val. Jag räknar med att det tar 45 minuter att gå till Fami om man går snabbt, och det hoppas jag verkligen! Orkar inte gå längre än så 2 gånger om dagen! haha! Fyfan, jag som tycker att det är jobbigt att gå till ICA...

Men men, vad gör man.

Igår var jag hemma hos Johanna och vi hade lite Eve&Johanna kvalitéts tid. Det gillar vi! :) Vi åt middag och kollade på del 1 av 3 av någon woodstock dokumentärserie. Sååååååå bra! ÅH! Önskar verkligen att jag var där. Det ser så himla fantastiskt ut, och härligt. Helt bekymmerslöst, och tänk att det kom såå mycket folk första gången. Typ 400.000 mer än man hade räknat med! Helt sjuk, vilken stämning det måste ha vart. Och vilken känsla att stå på scen framför alla dessa människor och framföra sin musik om fred och kärlek! :) Väldigt väldigt bra tycker jag, längtar redan till del 2.

Förutom detta så gjorde jag och Johanna iordning en pop quiz som vi ska köra med våra kära vänner på midsommarafton. Vårt gäng är ju sämst på lekar egentligen och vill väl knappast anstränga sig mer än mööööjligt vis röd eller svart. (Röd eller svart är alltså ett öl-kort-spel där man först gissar på om kommande kort kommer vara rött eller svart. Gissar man rätt får man ge bort lika många klunkar som kortet visar, gissar man fel får man ta lika många klunkar som kortet visar.) Världens simplaste kortspel.

Men därför tycker vi att pop quiz känns rätt bra, det är ju trots allt midsommar afton och detta kan man ju göra sittandes vid bordet utan större ansträngning. Så hoppas att dom inte tänker tjura för detta nu, dom lata jäklarna! :S

Haha! Men nu ringde klockan för att påminna mig om att det är dags att ta tag i dagen! (Ja jag tror faktsikt att det var därför, för jag kan inte alls minnas att jag har ställt den.. :S)


Ni fattar vad mycket folk eller? Som en myrstack!


Jimi Hendrix bland annat! :)


Det vår lååååånga bilköer. Gick snabbare att gå. :)



Så puss och kram, fred och kärlek till er alla! Vi hörs. <3


Kommentarer
Postat av: johanna

ÅHH det ser så underbart ut!!!



HAHAHAH så jävla roligt att vårat umgänge ska va så jäkla lata och inte orkar göra nått annat än att spela det jävla röd och svart :D (Okej, pyramiden ibland med) Men bra att dom har oss så att vi kan ge dom en popquiz :D

2010-06-21 @ 15:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0