Sola och bada.

Inget inlägg om midsommar nu heller, ska gå till Fami om 25 minuter och har lite grejer att fixa först..

Men en kort update hinner jag med! :)

Igår var jag på Fami som vanligt till klockan 12, sen gick jag hem till Johanna och vi gick vidare till stranden tillsammans med Johannas bror Daniel. Där låg vi i typ 2-2½ timme innan jag kände att jag verkligen behövde komma hem och äta, så då gav vi upp. Men tycker att jag ser ett rätt så bra resultat ändå, eller vad säger ni?



Efter stranden och maten så gick jag och Tobbe in till stan för att köpa ettpar billiga badbyxor till honom eftersom han inte har några. Så vi köpte ett par röda som han egentligen tyckte var för stora, men huvudsaken är att han kan vara med på stranden :) Sen får vi la köpa ettpar snyggare till honom när pengar finns.

Så idag blir det stranden igen efter Fami. Tobbe kommer strax efter 4 från jobbet. Men känner nog att det är ryggen som gäller idag, för tror jag bränt mig i ansiktet lite.. :]

ÄLSKAR SOMMAREN!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0