Did u know?

Visste du ..

att jag vill - veta var Tobias är?
att jag har - så himla mycket!
att min senaste kyss - var bäst!
att jag lyssnar mycket på - spotify typ helatiden.
att jag funderar på - allting, helatiden.
att jag pratar – för länge för att behålla folks intresse..
att jag inte gillar – krig och idioti!
att min första riktiga kyss – var hemskt :(
att jag avskyr när folk snackar - skit! såklart.
att kärlek är – bäst mellan mig och Tobias :) Alla andra är bara bleka försök. ;)
att jag gillar – Livet! :)
att jag alltid kommer att – hoppas på fred!
att jag är förälskad i – Tobias :) Ja de visste ni ju :)
att sist jag grät var – var......jag minns faktiskt inte :)
att min mobiltelefon är – Daniel Norbergs gamla :)
att när jag vaknar på morgonen – är klockan inte lika mycket längre som den var förr..
att innan jag går och lägger mig – pussar jag på min man:)
att idag har jag – vart hemma hos Johanna och promenerat hem till stan.
att jag just nu tänker på - hur kallt det är i mitt sovrum?
att i kväll ska jag – hem till Karro och festa loss!
att i morgon kommer jag – kanske vara bakis...
att jag hoppas – att jag tjänar lite pengar snart!
att jag verkligen vill - att det blir fred på jorden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0