Vad betyder världen?

Satt och funderade på...det går väl egentligen att googla, vad går inte att googla nu förtiden? med iaf.. vad betyder världen? Alltså vad innefattar det? Är världen likamed jorden? eller är det rymden också? Är det allt? Alltså är världen lika med allting? Om jag säger världens största fisk, då är det ju bara vad vi människor har upptäckt, för säkerligen finns det en större fisk är vad vi människor vet om. Och kan man säga "Världens största planet" ? För isf. är det ju utanför jordens gränser. Och då är ju inte världen likamed jorden.


hmm.. jaja, det är ju något man kan fundera på när man har tid över..


Idag har jag sökt lite jobb, jag har träffat Johanna lite,
jag har pantat flaskor och burkar och.. inte så mtcket mer. Imorgon ska jag och Tobbe tvätta heladagen.. Väldigt tråkigt, men så är det när man tvättar typ en gång i halvåret och bara har en maskin i tvättstugan. Är avundsjuk på Johanna, dom har tre tvättmaskiner och dessutom både torktumlare och torkskåp. Vi har inget torkskåp, men vi har tvättlina.. Men man vill itne gärna hänga upp saker där helt obevakat. Har sett flera lappar i tvättstugan där det står typ "Någon som råkat fått med sig min gråa tröja med dragkedja" eller "Vem FAN har snott mitt dubbelsängslakan?!?!?!?!" Jag tror snarare att någon snott, än "råkat få med" iofs. Fast iofs. så råkade jag en gång få med ett par Björn Borg kallingar. Det var inget jag planerat faktsikt, vill itne använda någons gamla använda kallingar, och tror inte Tobbe skulle vilja det heller, men det måsdte vart något som glömts kvar i torktumlaren eller nått och så har det blandats ihop med min tvätt..

Hmm.. det är väl också något man kan fundera på när man har tid över kanske..


Nu ska jag nog gräva lite på mitt älskade Treasure Madness,
ett spel på facebook som jag är smått beroende av. Sen blir det en god kvällsmat med Tobbe, eller ja, en macka med kaviar, hur gott det nu låter, men iaf. Och sen tidigt i säng! Har klarat av att hålla min dygnsrytm någorlunda okej trots att jag inte jobbar för tillfället och hoppas på att det kan förbli så!

Hoppas på att bilder från helgen dyker upp snarast på facebook, vill gärna kika lite på dom!


Peace and Love mina vänner. Må kraften vara med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0