Mera mera politik :) ...eller?

Japp denhär bloggen är min, jag bloggar om det jag vill och det som händer i mitt liv, eller.. inte så mkt om de som händer i mitt liv för tillfället kanske för jag har nämligen både vart på arbetsintervju och fått jobbet! Gékås here I come, vecka 38 drar det igång, känns skit gött, och detta trots en moderat regering.. Vi ungdomar i Falkenberg ska vara glada över Gékås, för det hade vart riktigt jobbet annars, täänk så många som jobbar där, 2 av mina tre närmsta tjejkompisar t.ex. Och nu jag med.

Men som sagt, mer politik blir det, för jag vill faktiskt dra mitt strå till stacken och kan jag omvända en ynka (eller var det ynklig?) moderat så är det värt att skriva och prata om exakt helatiden. Tänk om vi alla omvände varsin? :) Dessutom är det flera som sagt till mig att dom gillar mina inlägg, kända som okända och tillomed en och annan som säger att jag övertalat dom till att rösta på sossarna, och det är jag stolt över.

So here it comes.... eller vet ni va? Det är för viktigt så jag slänger in det i ett eget inlägg :)

Men lite roliga politiska bilder kan ju inte skada. :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0