Årets första julklapp!

Idag köpte jag årets första julklapp, och sedan årets andra. Men den  första måste jag säga att jag är riktigt nöjd med! Det kan nog vara en av de bättre julklappar jag köpt någonsin. Så bra att jag ville köpa flera stycken, men det hade kännts lite opersonligt, så denna julklapp går till Emelie och Mike, spännanade!

Sofie på jobbet lurade i mig (näää.. inte med flit kanske) att det var julafton på lördag! Jag fick panik som inte köpt en enda julklapp än! Jag har inte heller funderat på vad jag ska köpa till någon. Men nu har jag hittat två bra. Julklapp nummer två går till Petronella. En julklapp jag hade kunnat tänka mig att ha själv också faktsikt.

Mammas och pappas julklappar har jag funderat ut, tror jag vet vad jag ska köpa, men är inte heeelt säker än. Men joo.. det blir nog så. Tror jag är rätt nöjd där med faktsikt.

Sen har vi köpt en pilatesboll till Tobbes mamma, det kan jag skriva för hon läser inte min blogg. :)

Nu är det bara de svåraste kvar. Tobbe, Rasmus och Andreas. Tre killar. Svårast!! Hatar att köpa till killar, kan verkligen inte komma på vad man ska köpa till en kille?

Tobbe fyllde nyss år, och då fick han en parfym. Något som preciiiis tog slut som han behövde och som jag vet att han ville ha. Men nu... vad nu? I don't know.

Men faktsikt. Så när man väl fått handlat och man känner sig nöjd. Då är det extra kul att det vart så svårt! :)

Som tur är, är det inte julafton förens NÄSTA lördag. Japp, jag missade ordet nästa när Sofie snackade på..




Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0