Gamla bilder ur Bloggarkivet


Gick igenom mitt arkiv här på Bloggen och ser mig själv som korthårig... :S Jag tror jag passar mer i det egentligen, men det är så tråkigt att spara ut till långt hår igen om man ångrar sig...



En bild på mig från när vi boddei Malmö..

..
Vet inte om det är håret, eller att jag är så brun, eller att jag fortfarande hade lite bröst på den tiden som gör att jag ser snyggare ut där :S ...fast iofs. så sägs det ju att vi tjejer ser bättre ut fram till 20, sen går det utför..
Till skillnad från killar som ser bättre och bättre ut tills de nått typ.. 40 iaf? :S


hahah Ser så sjukt smal ut, men i själva verket är det Johannas tuttar och Jonnas arm som ger mig denna getingmija! ;)


Så jäkla kul tyckte jag! Jag kommer hem till Karro på lite för-kalas och vi har typ samma kläder?!?! :D


Äldsta bilden ur arkivet :) Rasmus och jag, jag har ju samma frilla som på ovanstående?? Rasmus frilla är... eh.. ja! Vi låter de vara osagt. ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, jag såg inte att det var jag på bilden förens jag läste mitt namn! Det måste varit för några år sen :)

2011-12-22 @ 00:33:00
Postat av: Evelina

Ja, jag tror det är första helgen efter att jag och Tobbe flyttat tillbaka till Falkenberg från Malmö. Så det är ju ett gäng år sen nu :)

2011-12-22 @ 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0