mellandagarna

God förmiddag,

nu är jag tillbaka! :) Tog en liten julpaus från bloggen. Har inte haft så mkt att skriva om. Det kan jag inte påstå att jag har nu heller, men nu har min stora syster uttryckt att hon vill att jag bloggar igen, så då får jag göra det!

Vad har då hänt? Nyårsafton for förbi lika snabbt som alltid och plötsligt var julen över. Så underbart det har vart med en vinter utan snö!!! Nu känns det iofs. som att det blir kallare för varje dag så en morgon så ligger den väl där vit på marken och bara retas, men den dagen den sorgen! Jag är huur nöjd som helst med den snö-fria vintern hittills!



Här är en bild på de flesta av oss tjejer på nyårsafton! En trevlig kväll, som det roligaste nog faktsikt var uppdragen som 5 av oss fick för oss att ta på oss en bit in på kvällen. Alla fem fick varsitt uppdrag att agera under resten av kvällen. Mitt var att påstå att jag och Madonna nog ändå är rätt så lika, och att jag nog också vill gå med i den religionen/tron som hon har 8kan inget om den btw. men tydligen har de ett rött band runt handleden?)

Där av kortet ovan! Jag satt egentligen längst till höger men när bilden skulle tas så sa jag "Fast alltså! Det är nog bättre om jag sitter i mitten.. alltså, med min klänning som är sååå fin är jag ju lite.. Madonna lik? Eller hur! så de blir nog snyggast" sen drog jag posen ovan. HAHA! Asså så jävla dryg jag kännde mig, och det värsta är att ingen fattar misstankar, är jag såhär dryg eller????

En annan rolig grej var när jag frågade en kille som hade röd slips om jag inte kunde få den för att knyta runt min arm! "Men alltså Madonna har de enligt sin tro och jag är så lik henne, så jag vill också!" Han bara "ehh... nej...?" HAHAH

Nää.. de pinsammaste var att vi aldrig sa att vi hade haft uppdrag!! Så folk måste jo tro att jag vart sådär dryg!

Jaja.. Idag är det kalas för Karro! Hon fyllde 23 i torsdags, så de blir lite tjej förfest hos henne! Mysigt! :)

Dock har jag vart akut hos tandläkaren idag för jag fick extrem tandvärk igår. Kunde inte äta på hela dagen och inte ens Tobbes "bryta benet super alvedon" hjälpte mot den extrema smärtan! Fyfan! Tror det var värre än jag någonsin trott om att föda barn!!!!!!! Grät och grät och grät, och stackars Tobbe visste inte vad han skulle ta sig till.. Men nu är det över. Ska snart dit igen och bli några tusen spänn fattigare, några tusen som jag inte har. Skönt ;) Extra skönt att iom. helgdagen är taxan 50% dyrare än vanligt.

Jaja, sånt e livet.

Hoppas ni haft en skön jul och nyår så blickar vi fram mot 2012 nu med positiva ögon! Ska nog göra ett litet inspiratinsinlägg för 2012 senare eller imorgon, att resumera 2011 pallar jag inte, varför se bakåt när man kan se framåt?

Puss och kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0