Hyllningsbrev till Annie Lööf

Hej Annie Lööf.

Hahaha! Åååh Annie Lööf. Du är för fanstastisk. Underbar rent av. Finns ingen politiker som skänker så många skratt som du Annie Lööf. Reinfeldt han försöker, men kommer aldrig i närheten av dig.

Hörde nu senast ett skojigt citat av dig på tankesmedjan.

"..i Sverige sedan en väldigt lång tid, är det förbjudet att driva verksamhet med ett kriminellt syfte..." //Annie Lööf.

eehhh...? Hahahahahah! Vilket underbart humoristiskt uttalande. Så självklart, men ändå så genialt. Förbjudet att vara kriminell.... hihihi...

Men nu börjar jag ju undra. Är detta ert koncept Centerpartiet? Att vara helt jäkla skojigt förvirrande och lite galna rent av? För Olofsson var ju likadan! Minns t.ex. när Maud helt frälst av RUT "Inte ser några gränser för var detta kan användas!" Det blir så... flippat, när ni säger sånna saker. Man kan inte hålla sig.

Och ni är lite sånna. Lite scientologiska, spaceade och flippade. Ni är för och emot kärnkraft, t.ex. Lite skojigt..

Men är detta ert koncept, så, (även om jag verkligen upskattar det - tycker som sagt att det är underbart underhållande,) så tror jag tvärr inte att det är ett vinnande koncept för er :(

Svenska folket saknar nog helt enkelt humor och förstår inte riktigt vad det är ni försöker förmedla. Fan! Jag förstår inte vad ni försöker förmedla, men jag tycker åtminstonde att ni är skojiga!

Jag blir också full i skratt när du Lööf, t.ex. med en glad stämma i Almedalen säger att du vill döda LAS och förmedlar detta på ett hjälteaktigt vis. Här är det ju uppenbar och klockren ironi från din sida Annie Lööf, att stå och säga till folk att du vill minska deras anställningsskydd samtidigt som du är sådär nöjd är nästan för skickligt! Men som sagt. Med tanke på era siffror i opinionsundersökningarna så verkar det inte som att din humor och ironi når hela vägen fram Annie.

Det tog mig ett tag att lära mig er humor. Jag blev lite förskräckt när du sa att ungdomar borde ha 75% av ingångslönen. Men efter all kritik ändrade du dig och sa att det borde gälla alla och då trillade poletten ner för mig.

Ni står helt enkelt för humor och ironi, och jag tycker inte ni skall rubba på detta! Fortsätt på er bana, det kommer att ta er till toppen (...eller? var jag lite centerpartistisk nu? ;) lite flippande ironisk?)

 

Annie Lööf (C)itatens drottning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0