Onödig update

Äntligen har sommaren landat i Sverige. Underbart! Helt fantastiskt varmt var det igår. Synd bara att alla jag känner jobbar eller är dödssjuka så fick vänta till Tobbe kom hem från jobbet 16:00 innan vi kunde dra till stranden! Men det var underbart ändå, fortf. varmt ute och vattnet var, när jag väl doppat mig, också underbart!

Ååh varför kan det inte vara sommar året runt i Sverige? Eller i alla fall ett halvår om året? Högsommar snackar jag då. Människor blir glada, plötsligt hälsar vi på varandra, kanske till och med vågar man småprata med en främling. Konstatera att vädret är underbart och att det var på tiden.
 
Jag vill bo på stranden just nu! När jag kom dit igår och gick i den varma sanden ville jag nästan gråta av lycka! Det är ju det som är sommar! Idag är fortf. är alla Falkenbergare på jobb eller i sjuksängen så fundera på att ta med några tidningar och P3 och hänga på stranden själv. Problemet är ju att man blir så rastlös!

..igår var det lön! Behövde bara säga det. Nästan lika efterlängtad som solen. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0