Totalt onödigt.

Jag är inne på vecka två här på min semester. Vecka två av moln och blåst om vi skall vara lite negativa! Börjar fundera på om detta väder, med översvämningar och allt vad det är är en enda förberedelse inför jordens undergång 2012.. Hoppas inte!
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, tänkte bara uppdatera lite.. Tobbe jobbar och är hemma om 1½ timme ungefär. Julia har vart här idag, och imon åker jag till Halmstad för att hälsa på Sofie! Jennifer är i stan så henne vill jag svänga förbi PopQuiz med på torsdag, om hon behagar stanna så länge, och Johanna kommer jag också hinna träffa på torsdag!

Bästa med semester är att inte ha något planerat, inga ställen man ska åka till, och saker man ska göra, utan äntligen tid över att träffa vänner!!
 
Funderar på vad jag ska göra för att spara tid då jag jobbar.. Ska man leta bostad i Halmstad? Förmodligen inte, Tobbe jobbar ju åt andra hållet dessutom.. Men kanske börja ta tåget trots allt? Tycker bara de är så jävla meckigt att åka först till vår tågstation, sen ska man åka till Halmstad, sen ska man ta sig från den stationen till jobbet..

Skulle bara ta mig ett körkort, men då skulle la halva lönen gå till bensin för att överhuvudtaget ta sig till jobbet!

Nä, det är ett dilemma, men tid är sjukt viktigt, betydligt viktigare än pengar, så kanske ska man bara satsa på körkort och sedan köra bil helt enkelt...

Haha, fyfan vilket waste inlägg, men men, så kan det bli ibland, Imorgon blir det tandläkaren klockan 07:50, kul? Nej... Lust att avboka men de måste ju göras.. Fattar inte varför de ska göras mitt i natten i princip, MEN MEN,
 
 
mer än halva semestern kvar? I LOVE IT! ...nu ska jag göra en smulpaj! hahahha
 
Bild från i början av våren, inte ett löv på buskar och träd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0