Armsleevin'

Jag har ju påbörjat en armsleeve! :D Har inte kommit alls långt ännu, den ska gå från axeln ner till lite mer än hälften av underarmen, och än är det bara lite på överarmen / axeln som är gjort, men det är iaf. en början!

Jag tycker redan mycket om den och har en klar bild framförmig hur snyggt det kommer bli, men helt ärligt, så är det inte så mycket att hurra över än så länge. Haha! Inte mycket är klart på den och att få en helhetsbild för Er är nog svårare än det är för mig.

Längtar så mycket tills jag ska fortsätta med den men först måste den få läka :( Tar ju evigheter för att det ska hända, ca 4-5 veckor, så fortsättning blir först i maj,

tydligen kan man blötläka tattueringen genom att hålla den smörjd och inplastad dygnet runt, detta ska funka på armar och ben, och då ska de ta ca 5 dagar att läka! Men vem vill gå inplastad i 5 dagar?!
 
Men ska överväga att ge de ett försök nästa gång tror jag.. Känns ju värt att slippa vänta så länge, plus att sommarn ju kommer nu! Får ju inte sola alls med tattueringen när den är nygjord.. Hmm..
 
 
Nyfikna på vad det är?! Bild kommer tidigast efter nästa sittning, om ens då ;) Så Ni får hålla Er.

Men kan avslöja att den främst är i svart. Lite färger som gul, rosa och grön, men bara som highlights mest. En fågel som håller i ett pärlband och pärlbandet skall slinka som en röd tråd genom hela sleeven, Sen är det främst blommor som hela verket kommer besstå utav men även en trollslända ska få plats.

Kommer bli sååååååååå snyggt! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0