Ensam men med en snygg tröja!

Denna veckan jobbar Tobbe kväll, vilket innebär att han är hemma strax efter 22, jag borde egentligen gått och lagt mig då.. men det gör jag aldrig, oavsett om Tobbe jobbar kväll eller inte, men det är lätt att vara uppe lite extra länge när han kommer hem så sent, man vill ju gärna hinna ses lite grann på en hel vecka!

Jag sticker ju hemifrån 06:10 och då sover ju Tobbe fortfarande när han jobbar kväll så.. japp..

Ja de jag vill få sagt med detta är att det suger att Tobbe jobbar kväll! Inget är ju kul när man är ensam. Inte att äta, inte att kolla på TV, inte ens att kolla facebook är kul när man är själv! Tycker jag.. Och det är inte kul att stiga upp 05:10 dagen efter när man gått och lagt sig runt 23-24..

Men en sak som är kul är att jag fått min nya tröja! :D Kom på posten idag, en svart och grå snygg adidaströja som jag kommer kunna ha lite som jacka när de blir lite varmare, om nån månad eller så.. Alltså användbar!

Betydligt mer användbar än långklänningen för 3,5K som jag bara mååååååste ha! ...men som jag givetvis inte kommer köpa :(


Såhär ser den ut, snyggingen! :)



Såfort jag slår mig ner i soffan så ska curry krypa upp i knät. Och det låter väl mysigt? :) Det är väl därför man har katt, för att slippa känna sig ensam och ha nån att gosa med i soffan framför TV:n?

MEN så fel. För Curry ska borra in sina sylvassa klor i låren och trampa och kurra! :S GÖR SVIN ONT kan jag säga!

 
Är de någon som sett In Time förresten? Filmen jag skrev om härom dagen? Eller som blev sugen på att se den efter? som ska se den? Ni kan väl kommentera! :) Ni har ju blivit lite fler som kollar min blogg nu när jag är så duktig och uppdaterar ;) :)

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag såg den på bio när den kom!! tycker också att den var jätte bra rekommenderar fler att se den absolut!!

2013-04-04 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0