Nånting annat..

När jag startade min blogg föra flera miljoner år sedan känns det som så var jag mycket mer personlig. skrev för det mesta om mig själv, vad jag gjort under dagen och lite tankar sådär, inte så värst mycket politik även om det också kunde slinka med här och där.

Vet inte när det vände, men det är väldigt roligt att kolla tillbaka (för mig iaf. kanske inte för Er) och se vad man hade för sig..
Slås över hur mycket jag festade när jag var yngre. Jämt och ständigt! När jag var arbetslös så festade jag säkert 5 dagar i veckan, hur jag nu hade råd med det.. Lite cash kom in från helgjobbet på Pizzerian och sen var jag inte speciellt intresserad av kläder och prylar på den tiden.. Ja, det är jag väl iofs. inte nu heller, är jäkligt kass på att shoppa faktiskt, men öl var inga problem att spendera pengar på!

Men eftersom det är roligare för mig att kolla tillbaka om några år om jag även skriver lite mer "dagboks-inlägg" så tänkte jag eventuellt ge mig på det igen.

Kommer fortsätta skriva den typen av inlägg jag gör idag också (ja dom två i månaden som jag snittar på ungefär) men varva detta med lite dags uppdatering, skoj va ?! ;) haha!


Såå, vi börjar lite kort redan nu tycker jag! Det är påskledighet på schemat och jag som blivit pensionär på förtid gillar ju typ inte att festa längre så har hållt mig lugn. Hade dock planer på att träffa både Johanna, Karro och Jennifer men samtliga dejter ställdes in pga. olika anledningar så har fått hålla mig till Tobbe på heltid.

Vi ses ju dock knappt längre pga. jobb och pendling till jobb så det har ju bara vart mysigt! Idag var vi en sväng på stan, vi letade efter en loppis som skulle hållas i stan men hittade inte dit så vi svängde in på "På G" på en kaffe och kaka. Vet inte om det heter på G längre dock, det är ju nya ägare sen en tid tillbaka, men Ni vet? Enda stället med uteservering i sol iaf. så det var ju smockat med folk. De spelade låten "Young, Wild and free" och sommaren kändes mycket nära! <3

Sen har vi gjort cecarsallad idag med hemmagjord cecardressing som blev riktigt gött, och nu springer katterna runt och vädrar grillad kyckling helt lyriska här hemma. :)


Ja de var lite dagboksinlägg detdär ;) Skit i att läsa om det tråkgar ut er! :)

Peace and love my friends <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0