Lista 2013

Lite listing time för jag har så fruktansvärt tråkigt denna nyårsmorgon :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaa.. det gjorde jag väl, bland annat fick jag sparken. Eller nej jag blev varslad som de så fint heter. Jag började övningsköra, de gjorde jag i och för sig när jag var 16 men jag vet inte om de två gångerna på någon parkering med pappa räknas. 

Hur har ditt 2013 varit?
Mmh det har gått upp och ner som alla andra år, är övertygad om att Karma, ödet och allt dedär inte riktigt ser på år så som vi gör det och där med vore det konstigt om det blev helt annorlunmda för att december råkade bli januari igen helt plötsligt.
 
Blev du kär i år?
Nää jag har varit konstant kär de senaste åren jag :)
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma
Har redan glömt hela året.. Nejdå! Men tror nog att datumen vi var på Öland jag och Tobbe är de mest minnesvärda! :) Jag minns de dagarna, men sen vilket datum de dagarna hade de har jag ingen aning om.

 
Vad är din största framgång 2013?
Hade jag inte kuggat uppkörningen i december så hade väl kanske körkort vart min störta framgång. Hade jag inte fått sparken så låg de riiktigt fina affärer och väntade i december som hade kunnat bli en stor framgång. Nu får jag väl nöja mig med att jag fortfarande lever, det är väl en framgång i sig. :)
 
Bästa köpet?
Biljetterna till Öland, helt klart! :) 

Vad spenderade du mest pengar på?
Tror min tatuering och körkortet drar ganska jämt just där..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina tre syskon har fått / ska ha barn! Det är väl helt fantastiskt och underbart :)

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Jag kommer se på 2013 som svensk Reggae och Hiphop's år, riktigt många bra låtar får man säga :)
 
Vem har du umgåtts med mest?
Tobias såklart :) <3

Vart reste du under 2013?
Öland och Danmark :) 
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Ehmm.. ja mer revulotion i världen, fler whissle blowers, fler människor som står upp mot kapitalismen, orättvisor, missär osv. 

Vad gjorde du på din födelsedag?
Öh.. Jadu, de var en onsdag så då jobbade jag..

Vem saknade du?

Jag tror inte jag saknat någon faktiskt...

De bästa nya människorna du träffade?
Humm.. som vanligt flera kollegor som kommit och gått, vissa bättre än andra såklart.. Vicky, en mycket intressant ung dam som redan lärt mig en massa :) 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Gott nytt år, klara nästa uppkörning för de blir dyrt som fan annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0