Moster x 2 !

I vår ska jag bli moster igen! :) Nu är det lillasysters(!!!) tur att skaffa bebis tillsammans med sin Anthon. De ska bo hemma hos mamma och pappa med barnet, jag får panik bara av den tanken, men vi är väldigt olika jag och min lillasyster. Hon hade nog gärna bott hemma hos mamma i hela sitt liv om bara pappa och Anthon hade gått med på det, mamma är likadan, hade knappast sagt emot. Jag började leta lägenhet när jag var 14 så ja, rätt olika på den punkten som sagt.. 
 
 
Men i alla fall, STORT grattis till Nella och Anthon, ni kommer få ett fantastiskt fint barn och bli underbara föräldrar, det är jag övertygad om! :) 




Annars då, nu var det åter igen hundra år sedan jag skrev här ju, så det har hänt lite grann.. Jag har fått sparken! :) ..eller, jag har blivit uppsagd, men jag gillar att säga sparken, det låter så groteskt att säga sparken, jag gillar de! 

Nej men pga. av olika omständigheter så flyttar hela vår verksamhet till huvudkontoret i Ljusdal, vilket innebär att mitt kontor stängs ner, erbjudandet om att flytta till Ljusdal kändes inte alls lockande så i slutet av november är jag arbetslös för första gången på flera år. Känns lite konstigt.

Men men, planen är att dra till Norge i början på nästa år! Har lite vänner där så de blir kul Dock trist att de precis bytte till högerregering i Norge, samtidigt som Sverige förmodligen blir rött igen i slutet på nästa år.. å så drar man dit? Kanske för att tjäna pengar, kanske för att stanna.. har inga stenhårda planer ännu.

Men då är frågan om man ska sälja sin lägenhet eller om man ska hyra ut den undertiden??

Jag tyckte ju att Nella kunde ta den nu när hon ska skaffa familj! :) Men som sagt kände hon mer för att bo hemnma..

Ja va mer? Jag ska tattuera mig om lite mindre än 2 veckor! :D Då blir jag förhoppningsvis klar med skiten så då lägger jag upp en bild! :) 

På bilden nedan ser man lite utav den iaf.. men har kommit lite längre nu..

 
Jajaa, då har ni lite mer koll på mitt liv nu ni som bryr er ;) Pussoheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0