:)

Har tråkigt och hittade denna lilla listan som ja ska svara på nu..
 
Bästa...
 
Dryck: Kaffe, vatten
Mat: Mmmh vet inte jätte svårt 
Djur: Katt!
Efterrätt: Allt med choklad!
Flingor: Dom man plockar ihop själv på Ica ;P
Frukt: Vattenmelon.. de är väl en frukt?
Godis: Fazer choklad mmmh!
Glass: Ben & Jerry's Karamel Sutra
Färg: Grön om jag måste välja, men gillar mycket färger tillsammans :)

 
Låt: För mångaaa, tar den jag lyssnar på nu Alla ska i jorden med Helt Off
Bästa vänner: Alla mina vänner är bäst :)
Land: Sverige
Sminkprodukt: Mascara
Sminkmärke: Lancome
Parfym: Hugo boss nuit 
Hårprodukt: Hårolja
Bil: Lexus GS H (tips att köpa eftersom ja fyller år snart!)

 
Tid på dygnet: 24:00 - 04:00 tyyyp :)
Sport: Hockey.
Konstnär: Haha.. kan inte namn på konstnärer.. tyvärr..
Skolämne: Samhällskunskap
Stjärntecken: De bästa? Mitt favvo är skorpionen
Transportmedel: Bil säger jag nu för jag precis tagit körkort, men tåg egentligen :)



Jag och Sofie på min 23 års fest, snart fyller jag 25! :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0