blääää

Fyfaaaaan asså! Har tandvärken från helvetet! Min andra visdomstand håller på och krånglar och precis som för något halvår sen så är de nån jäkla flik som ligger där och bara gör sjukt jävla ont, fast på andra sidan nu då. Jag gick till tandläkaren förra ggn och stannade typ max 5 minuter, fick "rådet" att härda ut och en räkning på typ tusen spänn.

Tyvärr har jag inte tusen spänn att lägga på att få samma råd en gång till, så nu får jag helt enkelt bara härda ut här hemma med lite alvedon och ibumetin och hoppas på att jag överlever denna veckan, och det hade jag väl kunnat göra...

Men.. Så ska jag ju på arbetsintevju imorgon! Vore ju tråkigt om jag ska behöva se ut som nån liten hamster när jag kommer dit men än så länge är det inte svullet, men vill gärna kunna prata också.

Och jag vill verkligen ha detta jobbet! Jag vill ha ett jobb, och tar vilket som helst, men detta jobbet var det första jag sökte sen jag blev arbetslös och är det jobbet jag vill ha helst av allt. 

Så, håll tummarna för mig imon va? :) och tyck lite synd om mig för min dumma tandvärk :( 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0