Lotta underbara Lundgren

Hej hej mina små pärlor :) Nu var de så längesen jag skrev så tänkte titta in lite.. Jag skriver inte så ofta här nu för tiden, fast det har jag väl aldrig gjort egentligen, men jag tycker det är kul att ni fortsätter besöka min blogg fast jag inte uppdaterar. Roligare hade de vart om ni kommenterade nån gång ibland också, så tänk på det så kanske jag uppdaterar lite oftare för er som vill det ;)
 
Igår var jag ensam hemma.. Alla som känner mig det minsta vet att jag inte gillar att vara ensam. Blir så ängslig och mesig när jag är själv, men framförallt blir jag handlingsförlamad för allt är sååå tråååkigt när man är ensam. Äta mat t.ex. 

Men kollade i alla fall på Pluras kök och gäst var bl.a. Lotta Lundgren. Alltså.. älskar denna kvinnan! Tycker hon verkar så soft och härlig. Dessutom gör hon alltid bra TV program som Lilla landet brunsås, sjukt bra ju! :)

Såå i och med min kärlek till Lotta tänkte jag bjuda på lite härliga gifar med denna sköna person, varsågoda! :)


 







 


Trevligt va? :)

Kommentarer
Postat av: storasyster Emelie

Jag håller med dig! Hon är så bra! Rolig. Och snygg! "Historieätarna" är ju helt briljant!
Saknar dig!

Svar: Jaa Historieätarna var också sjukt bra! Saknar dig med, ska komma och hälsa på Er snart! :)
Eve

2014-03-19 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0