Ebba, Emil och Märta!

För övrigt var det kalas hos Ebba och Emil i lördags och det bjussades på hemagjord smörgåstårta, på kalaset var Ebba såklart, och Emil - också såklart, och Jonna och Cilla och jag, och lite andra som jag inte känner. kanon gött med smörgåstårta tyckte jag men var såklart redan mätt så kunde inte trycka i mig lika mycket som jag hade önskat, sen vart det ölspel, för min del vinspel då som funkade bra det med, senare drog andra till Halmstad medans jag drog till Tobbe och senare hem för att rasta hunden, men sånt är livet! Kul vare så länge de varade iaf!


Party bjussarna!


Jag och Jonna, blondisarna! :S


och Ebba och Cilla. Cilla var ju den jag snatta bilderna av då så de så!

På tal om hundar som ska rastas osv. så har jag och Tobbe inhandlat de mesta av julklapparna för i år nu, vi har dock inte köpt till varandra än men det kommer, nått förslag på vad man kan köpa till pojkvän för kring 500 spänn? jag har iaf. noll idéer. MEN nu glömmer jag ju, på tal om hundar som ska rastas osv.... SÅ hade vi ju då alltså köpt julklappar, där ibland en julklapp till (och nu kommer det!) hunden som ska rastas, dvs. Märta. Men som hon inte verkar förstått så är julklappar till för att öppnas på julaftonen. För jag gick bara med Ida utanför dörren när hon skulle hem och när jag kommer in ligger märta med julklappspapper runt hela sig och även på huvet och mumsar på sin julklapp. Nu är den slut och hon är nöjd, men jag vet inte om vi får köpa nått nytt till henne eller om hon får straffas för dumheterna och bli utan julklappar på julafton. Men det är ju ändå ingen risk eftersom mamma antagligen lägger mer pengar på julklappar till henne än vad hon gör till mig.. th th..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0