Flintis för 10.000 spänn?

Ja eftersom jag uppdaterar min blogg så sällan, eftersom att jag inte har internet hos Tobbe och är där för det mesta så får det bli så att jag bloggar som fan när jag väl är hemma istället, stå ut med det.

En grej som jag har tänkt på väldigt mycket idag är om jag skulle raka av håret för pengar, hur mycket pengar skulle jag vilja ha för det då?

Skulle jag gjort det för 1000 spänn? knappast.. 5000? njaee... 10.000? mmhh... tror det fan.. men då skulle jag bara rakat så jag fortfarande hade stubb iaf. om det skulle vara helt rakat á la bowlingklot så hade man nog fått slänga på minst 5000 kronor till, eller kanske tillomed 10.000 kronor till.

Hur mycket pengar hade ni velat ha för att raka av er allt hår?


hahah, och nej, jag har inte ps, så gör de bättre själva! mother fuckers.

Kommentarer
Postat av: Sanna

hade aldrig gjort det för någonting under 50000 kronor i alla fall!!!!!

2009-01-05 @ 00:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0