Big Famely

Hej Hej!

Idag ska det vara den varmaste dagen på mycket länge, och jag ska....städa -.-' Fan med, Min pappa och farfar kommer hem idag, och imorgon kommer Emelie och hennes kille Mike hit, Rasmus tjej Fia är redan här, vi blir big famely med andra ord.

Farfar, Mamma, pappa, Emelie, Mike, Jag, Tobbe, Rasmus, Fia, Petronella.. och alla ska ha sovplatser.. shit.

Men.. jag och Tobbe har en bäddsoffa, bara det att jag tänker inte dela rum med någon :S Nä, isf. får jag och Tobbe hitta någon att sova över hos. japp!

Det ska bli kul att träffa Mike har aldrig träffat honom, men han är pälsalergisk och vi har ju både katt och hund. Men det mest roliga med honom är nog ändå att han är 35 år, fyller 36 i år! hahaha, mamma och pappa är 39 i år, Emelie är 21! Det hade vart mer normalt om han var min mammas partner. hahaha!

Jaja, de e lite lustigt faktsikt. Pappa är inte jätte förtjust i det, men farfar är alkholist så ingen kommer kunna dricka någon alkohol, så det är nog väl, så slipper pappa bli lullig å bråka :S hahahha!

Igår var jag på stranden iaf. Gött var det, solen stekte som fan, men saknade Tobbe som tusan. Hans jobb ligger precis bredvid stranden så jag cyklade förbi och sa hej och gav han ett paket cigg, fick ingen puss för han stod uppe på en mur men vi fick iaf. se varandra ^^,

Nu ska jag nog börja städa för om jag blir klar kanske jag kan kila till stranden senare vid 2 tiden, men först får det nog bli en frukost tror jag!

Torsdag idag, fredag imorgon - HELG! <--PUSSSSSSSSSS

Just ja! vår granne vill att jag och Tobbe kommer och kollar på en spelning han har på lördag på Grand, Maiden låtar. haha, kanske blir skoj? who know? :) Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0