Jag vet inte...

Har just fått höra att värmen ska ta slut till helgen, så då är de väl bäst att man passar på med stranden nu då?, har bara vart där en gång hitills denna värme-perioden. :S Det blir så när man jobbar 5, det är liksom varken sent eller tidigt... :P

Men det är roligt att jobba nu, med Johanna, jag käkar massa vattenmelon och vi bara retas med varandra allihopa helatiden, jag börjar äntligen lära mig deras namn, (efter över ett år på pizzerian) och Tony, eller Mumin, eller vad han nu heter bara räcker ut tungan till mig! varför? jag vet itne...

Tobbe ligger och sover, inget jobb för han idag... stranden då kanske? ska tvinga upp han nu. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0