Två datorer!

Igår skulle jag och Tobbe till kräftfestivalen men ändrade oss i sista stund. puh! lika bra det, så kan man ge allt i helgen nu då ;) Ska nog till kräftis på lördag, men drar nog till stan med då. fast det är med en mils avstånd :S haha!

Jag ska snart va med Ida så ska vi ta en promenad till staden, käka en glass å titta på fåglarna. haha! nej varför skulle vi titta på fåglar? :S jaja.. Är sjukt trött och väldigt flummig märker jag själv nu. Får skriva mer senare.

Men måste bara säga först vad jag och Tobbe gjort! Haha, Vi har tagit in min gamla dator på rummet så nu har vi två datorer bredvid varandra på databordet, redo att nörda! haha, nejdå, men ibland är det gött att bara sitta vid datorn och slappa, och då är det bra att ha två eftersom vi är två personer. Dessutom är det roligt att spela tibia tillsammans på varsin dator! haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0