Idol!

Så roligt att det blev sånt bråk om Lars i idol tycker jag, efter hans framträdande av "Det börjar verka kärlek", tycker att det var rätt roligt av honom att göra den låten och det blev ju inte helt dåligt heller. Hans genre är ju liksom inte schlager precis så att han gör en ironi på det är ju bara roligt.



Om dom plockar bort honom ur idol för att han inte är "seriös" är det dåligt, kan ju inte påstå att jag kommer sluta kolla på idol om dom gör det, för kollar ju inte ens nu, råkade bara läsa på aftonbladet om "det stora bråket efter sändningen" haha, så kollade upp låten på youtube. Men om folket röstar fram honom så är det ju bara så det ska vara?

Jag tycker Lars kan komma tvåa i Idol, vet inte vem jag vill ska vinna men det går ju nästan alltid bättre för tvåan ändå.

Den lille killen, Johan eller vad han heter där emot kan ju åka ut nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: vivi

hatar den lille fule ungen, men han här, han är så jäkla rolig o ser bra ut.. det är lix en riktig show att se på :)

2008-11-02 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0