När är man störd?

Undrar lite om jag verkligen är psykiskt störd. Jag tror nämligen lite på att jag kan göra saker med mina tankar. Alltså jag har aldrig lyckats, men ändå försöker jag göra det om och om igen, OFTA! Minst en gång om dagen. Allt möjligt kan jag försöka få hända med mina tankar.

Jag kan tillexempel om jag är påväg till jobbet och jag inte ser någon människa, försöka få mig att förflyttas till ett annat ställe, med tankarna, typ teleportera mig. Och så försöker jag verkligen få detta hända.

Jag kan tillexempel försöka få andra människor att göra eller säga olika saker bara för att jag tänker det.

Jag kan försöka tända, släcka lampor eller förflytta saker med mina tankar.

Som sagt så vet jag att jag aldrig lyckats göra detta någon gång, och innerst inne vet jag också att jag inte kan göra detta heller, men ändå försöker jag göra sånnahär saker dagligen.. Är man störd då eller? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0