går det?

Jaha, tråkig helg det har vart... men lång! Längtar nästan till jobbet. Jag gillar jobbet, jag gillar värnhem, jag gillar MAlmö, men jag gillar fan saker i Falkenberg också, när man tänker efter, när man inte har dom kvar liksom, så saknar man dom, kan knappt komma på nu vad det är man saknar men det är något visst!

Tror det beror på att jag inte känner så många här, det är tråkigt, det är tråkigt att det bara händer nått när folk kommer ner hit, och det är så långt och dyrt så det händer för sällan. Tycker mer om när man kan festa varje helg, iaf. om man vill!



Dessutom är ju inte detta världens bästa lägenhet (även om den har typ Malmös bästa läge, enligt mig) och det är tråkigt när alla pengar går till mat och hyra, inga pengar till kläder och nöje..

nja, låter nästan som om vi drar till Falkenberg igen nångång, kanske till jul, i december nån gång.. Man kan ju alltid flytta igen, men just nu saknar jag Falkenberg, ja faktsikt!

Men tror vi åker upp och hälsar på nästa helg, kasnke! hoppas :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAAAAAAAAAAAAA kom tillbaka till falkenberg!!!!!!!!!!!! plzzzzzzzz :D

2008-10-06 @ 18:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0