Ebba, Martin och Kajsa i Malmö! :)

Nu har Ebba, Kajsa och Martin åkt hem, en mycket trevlig helg har det vart! Synd att ingen av oss hade kamera bara :/

Fredagen tillbringade vi hemma i Malmö, förfestade lite hemma hos oss och sen drog vi till stan, vi vet ju att klubbarna är i Möllan, men hur kommar man dit? det vet vi dock inte.. Men till stan drog vi, släpade omkring där lite och hittade väl inget speciellt kul att göra, drog hem. Haha! Men det var en rolig fredag iaf!

Lördagaren var lite mer händelserik dock, typ... haha! Vi förfestade igen här hemma och sen drog vi till centralen för att ta tåget till Danmark, sjukt är det där! Asså de e bara porr, knark och sprit som gäller, porrbutik här, strippklubb där, alkohol och röka på tillbehör i minsta lilla kiosk. Så konstigt att det kan vara så olikt Sverige när det är så nära!

Vi gick och köpte 3 tetrapack vin och drog till en park, eller park-liknande ställe där vi drack upp det. Sen drog vi vidare på en gata gick in lite här å var, mest för att gå på toa eller köpa mat! haha, tiden gick fort och tillslut längtade vi lite tillbaka till Sverige. Vi skulle tillbaka till Malmö för att gå på en klubb där dom hade gay-kväll för sista dagen i rad.

Jag såg fram emot att komma dit, men så kom vi till centralen, då fick Vivi för sig att hoppa på ett tåg fort som fan, sen for hon iväg. Hon trode såklart att vi också skulle hinna med tåget, men det gjorde vi inte. Jag blev skit arg för att Vivi hade stuckit ifrån oss, och hon blev skit arg för att vi låtit henne åka iväg utan oss.. Ett litet missförstånd där ja..

När vi andra väl också hakat på ett tåg tillbaka till Sverige började jag bli lite trött i takt med att min ilska växte, jag satt mest och kollade rakt fram och var arg, vet inte riktigt varför jag var sååå arg, men det var jag, inte på någon speciell, mest på att jag inte skulle hitta till gay-klubben utan Vivi.. Ebba var också lite arg, men mest på två killar på tåget som pratade oförstålig skånska, men hon blev rätt snabbt kompis med dom sen och drog med dom ut i Malmö..

Vivi satt på bussen och skickade arga sms till Ebba, och en del lögner drog hon till med också "jag lipar och han som kör bussen tröstar mig" haha, en ren lögn Ebba, så du vet!

Vi andra drog hem, jag somnade rätt snabbt, all ilskan på tåget fick mig rätt trött. Tobbe och Martin var inte lika trötta dock, dom spelade hög musik och gapade hemma i lägenheten, något som också gjorde mig rätt arg.

Men trots att jag var så himla arg (varför var jag SÅ himla arg?!?!) så hade jag en rolig lördag!

Ebba kom hem lite senare efter lite väl mycket dricka i Malmö stad kanske?

Tack för besöket och välkomna åter! :D



Eftersom vi inte hade kamera med oss så fick de bli såhär, :S

Kommentarer
Postat av: vivi

HAHAHAHA DU VA SÅÅÅÅÅÅ ARG O JAG VA SÅÅÅÅÅÅÅÅ LEDSEN HAHAHA. orka lipa på tåget för att jag sitter själv? sen orka lipa för att niklas inte satt på bussen, HAHAHAHA JUSTE, NÅGON TURK FÖLJDE MIG HEM FRÅN BUSSEN. O DÅ BÖRJADE JAG GRÅTA FÖR ATT HAN HADE FÖLJT MIG HEM O INTE NIKLAS AHAHHAHAHAHA

2008-09-28 @ 18:29:39
Postat av: vivi

hahahaa bildeeeeeeeeen

2008-09-28 @ 18:45:58
Postat av: Ebba

hahahahha syynd för jag tyckte de lät så gulligt att hon började gråta o blev tröstad av en sån :D:D haha jag blev aldrig vän med dom, jag fortsatte att vara otrevlig hela kvällen o dom va nog bara med mej för att jag hotade att dom skulle åka på de om dom lämnade mej :) fast sen lämnade jag dom.

2008-09-30 @ 10:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0