Mr. Eve - Satans verk

Igår fixade Vivi mitt hår, det skulle va en elegant 30-40 tals frilla tror jag, ni vet, med fina vågor i håret, aaaah, vackert tänkte jag, inte då fick jag reda på sen! nepp, det slutade med att Vivi gjorde mig till en man.


typ nått sånthär?

Typiskt med eftersom att jag dagen innan hade letat upp snobbnamn på internet, alla tjejer fick tjejnamn utom jag, jag fick mr Eve... :( ödet såklat.

Vivi fixade håret på mig klockan 9 på morgonen, då var vi rätt bakis och trötta (läs: flummiga) så de mesta vi sa var fett skoj. Jag kan tillomed nu tycka att det var väldigt skoj, men man måste varit där för att fatta, asså, det var kul.

Som när Vivi skulle hitta vågorna i mitt hår och sa "Det är ett helvete att hitta vågorna" det man hörde var att det var rätt så jobbigt, kanske inte så jobbigt som ett helvete men, jobbigt..

Så säger jag "Det är ett helvete att se ut såhär" och det man hör är just det, ett rent helvete att se ut sådär, utan att överdriva.

Vivi bjöd mig på mat sen
eftersom hon fått mig att jag såg ut som en man, och dessutom brännt mig i huvet, jag kunde känna satans närvaro (satans verk) på vägen till matstället var jag lite ledsen och var tvungen att ha på mig luva, Vivi försökte trösta mig "Men Eve jag ser med ut som en bajskorv" Jag: "ja men du ser iaf. ut som en tjejbajskorv :(" Också något som vi hade väldigt roligt åt!

Tack för maten Vivi! :) men inte tack för håret, nä skoja!


Jag kan ju inte påstå att jag ser nöjd ut :S

Ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning för en ny vecka på LRF media! Pusshej

Kommentarer
Postat av: vivi

HAHAHAH MANNEN EVELINA HAHAHA ALDRIG HAFT SÅ KUL PÅ MAKEUSTUDION <3<3<3<3

2008-09-29 @ 18:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0