städat och putsat!

hejsan alla mina tusentals läsare! Älskar er! <3

Igår åkte jag och Tobbe in till stora staden för att gå till arbetsförmedlingen, visade sig att vi var lite sega och dom stängde 15 så vi får ta det idag istället. Men när vi ändå var i stan så kunde vi ju lika gärna slöa runt där lite med så vi köpte lite apelsiner på torget, eftersom jag är så sjukt trött helatiden och kan behöva en å annan C-vitamin.

Sen köpte vi  även blommor, tjusiga blommor för bara 20:- styck som vi satte i våra krukor på hyllan här hemma. Det enda i hemmet som faktiskt är fint.Det andra bara känns fint eftersom vi vet hur det såg ut innan vi kom (fyfan, ni vill inte veta) Men det är inte riktigt snyggt, menmen, vi ska bara bo här i några månader, sen när vi får nått i första hand så kan jag lägga ner hjärta och själ i dekoreringen. Då ska allt följa temat av vår fina hylla *aw ååh älskar den!

Nu har jag precis dushat väl behövligt kan jag säga, jag och Tobbe städe hela toan igår, skurade toan, väggarna, allt. Nu nu känner man sig faktiskt ren efter en dusch! :D Vi har även damsugit hela lägenheten, sjukt att det tog oss tre dagar, vi gick med skor inomhus innan dess!

Idag ska jag torka av allt annat med trasa, handtag, knappar (som man tänder och släcker med, har dom nått eget namn?) och detta tangentbordet ska med torkas, känner hur feta fingrarna blir bara av att skriva hej! :S Vi glömde vårt tangentbord hemma så tills mamma o pappa kommer och hälsar på får detta duga..

Nu ska jag göra lite frukost som jag och Tobbe kan sätta oss och äta när han är färdigduschad.

JAG ÄLSKAR MALMÖ <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0