stört..

Alltså jag undrar lite hur störd jag är egentligen.. mina tankar är helt fuckade i huvet.. alltså, ni fattar inte. Ni kan inte fatta för när jag skriver här och så, så är det ändå normalt det jag skriver.. men det jag tänker, inte då! Alltså tänk bara min dagbok jag hade när jag var liten, för mig själv... den var ju helt störd :S och bilderna jag ritade med.. verkligen konstigt.. undrar vad jag tänkte på när jag ritade dendär bilden "hö hö hö hhhh" :S:S:S??

aja, hur som helst.. så idag hade vi tävling på jobbet, och från och med nu, eller ja, från och med då, en timme in i tävlingen ungefär bestämde jag mig för att jag hatar tävlingar, det suger fan!

Tävlingen gick ut på att få flest sålda tidningar, och tvåan var den som fick flest avslut. Och vad händer, vi är fyra stycken som håller på att nolla in i det sista (då är vi fem som säljer tidningen) medans en person, sophie, säljer som fan!!!! hör henne varannan jävla minut känns det som "okej, ska jag skicka tidningen till..bla..bla..bla.." alla kollar på henne och suckar men hon flinar på. tillslut spräcker vi andra nollorna också, två sålda var, medans sophie sålde fucking 12 stycken, vem fan säljer 12 stycken?? VEM??? asså det är TVÅ papper... jaja, jag ska inte sörja för mycket, man vann bara en filt.. men.. EN FIN FILT :(

aja, skit i det nu, jag ska pussa på min pojke med min vitlöksandedräkt och sen ska vi nog sova snart, imorgon börjar jag "tidigt" 14:20. PUSS OCH HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sophie säljer tooooooooooooooolvvvvvvvv

2008-09-20 @ 02:35:13
Postat av: vivi

''vem säljer tolv??

sophie säljer tolv

vem säljer TOLV

SOPHIE SÄLJER TOLV

jag sa VEM SÄLJER TOLV

SOPHIE SÄLJER TOLV

WOHOHOHOOO''



en hejjarklacksramsa du kan dra för sophie hoppas hon rådnar den slampan

2008-09-20 @ 02:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0