Jaja, jag ska uppdatera bättre

Ojdå, nu har jag inte skrivit på nästan en hel vecka! Men jag har vart sjuk och verkligen inte haft någon ork över huvudtaget, bara legat ner i sängen och tyckt synd om mig själv samtidigt som jag tryckt i mig knäckebröd efter knäckebröd med kalles randiga på. Kalles randiga med ost självklart, fattar inte hur man kan vilja ens smaka på kalles randiga med banan? eller ägg?? Låter svinigt som fan!

Jaja, jag mår bättre nu, men inte till hundra % riktigt än, men det lär lösa sig om någon/några dagar...

På torsdag får det vara löst iaf, för då är det ju äntligen dags för mig att tattuera mig! Så jävla kul! Längtar verkligen, tycker att det är jätte spännande! :)

Nu ska jag snart väcka Tobbe för typ 7:e gången idag och tvinga upp honom för att äta frukost med mig! Tråkigt att äta själv ju...

Puss Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0