Lite om allt och inget.

Helloo, blir detta mitt andra inlägg idag? Eller var det igår jag skrev det förra? Jag minns inte... mitt minne är inte vad det har vart alltså! Eller.. jag vet faktsikt inte om jag nånsin har haft sådär bra minne iofs. Men har verkligen dåligt närminne.. Minns ju ingenting som hände för bara några timmar sedan, haha!

Aja, är så jävla uttråkad, sitter ensam i huset, och har gjort det i flera timmar nu.. och de flesta som känner mig vet att jag snart börjar rycka hår och klia sönder armarna, för jag klarar fan inte av att vara ensam, speciellt inte under en längre tid.
Jag skulle ju kunna gå ut och sätta mig i den varma solen, men så jävla tråkigt att sitta där helt ensam??

Tobbe är med Andreas och Jocke och fiskar, hoppas dom får hem nån fisk som vi kan grilla! Har aldrig käkat en egen fiskad fisk tror jag faktsikt, så det kan ju alltid vara kul att prova det.

Är så jävla sugen på räkor dock! Vet inte riktigt varför, men kom att tänka på en räk förrätt som mamma brukade göra förr, det är räkor i en varm stark currysås så käkar man det till vitt bröd, riktigt jävla gött är det!

Hmmm... vad ska jag göra? Ida ska på boxning ikväll och efter det kanske hon kommer hit, eller så går vi ut och går eller nått när hon ändå är här i mina trakter som så.. Synd bara att det är jävligt långt kvar tills dess, behöver ju sällskap nu!

Men tack och lov att Ida är hemma igen faktsikt! Har saknat henne.

Och vet ni förresten? det är måndag idag, vilket betyder att det bara är 3 dagar kvar tills jag tattuerar mig! Spännande! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du vet att du alltid kan ringa mig gumman =) party i helgen i hope! :D

2009-04-20 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0