Comin' down cold

Oh my god, jag är så jäävla trött så vet inte vad jag ska göra, är riktigt riktigt trött alltså!

Igår kom Tobbe hem från Sunny Beach
och ungefär samtidigt åkte mamma och lillasyster till Grekland, jag vill också åka utomlands! Men det finns inga pengar till det. Näpp jag får nog ta och köpa nått ovettigt för mina pengar som vanligt istället. Fast nä, vill köpa skor! Mmmh massa skoooor!

Ska åka iväg och shoppa med Ida nån dag för hon har fått massa pengar i lön
, och det är mycket lättare att spendera pengar tillsammans med någon annan.

Alltså saknar Johanna, sjukt mycket,
har inte träffat henne på flera dagar och det är olikt mig, Behöver en daglig dos av henne för att funka normalt liksom. Det är nog därför mina ögon är svullna som jag vet inte vad. Ska nog ringa henne nu, eller om en minut iaf.

Ha det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0